Toti la fel?

Imi e necesara o lista, unde sa trec lucrurile care cred ca imi dauneaza. O buna bucata ar tine de stil de viata. E loc totusi si de posibile feluri de a gandi sau de trasaturi pe care vreau sa le schimb. O sa fie ceva mai universal si ocazia prilejuieste, normal, o introspectie.

Nu am de gand sa o fac acum. Probabil, daca nu intervine ceva, o postez data viitoare. De ce o postez aici?

Ei bine: (1) cineva care prin hazard da de blog si cumva, pe neasteptate, devine interesat, ar putea sa inteleaga mai bine intregul care sunt eu prin franturile care sunt postarile - consider ca detaliile ajuta - si (2) a vedea un exemplu de lista poate sa fie benefic pentru un cititor daca se identifica in vreun fel cu ideile pe care am sa le scriu (sau benefic daca ar inspira gandirea).

Oricum ar fi, daca nu altceva, vreau sa pun lista.

Ma intreb ce face posibila dragostea.
Asta ar fi fost subiectul, dar nu ma simt capabil sa scriu ceva destul de multumitor (si intreg) pentru mine.

Pentru asta ar trebui sa clarific mai intai ce e. Nu am insa un mod multumitor de a defini.
Trebuie sa ma documentez poate.

Lista de care vorbeam e pentru incercarea de a ma restitui, ca unul din primii pasi. Trebuie sa existe o viziune clara asupra factorilor generatori(ai degradarii) si mi se pare mai simplu ca dupa ce ma gandesc sa si notez.

Insa ca sa continui imi trebuie speranta, care din pacate pare ca vine prea rar, in cantitati prea mici.
Ma intreb deseori cum reusim sa ne intelegem avand atat de putine puncte comune. Nu simtim in acelasi acord, nu gandim dupa aceleasi linii, nu vedem asemuit.

Asadar, nu ne intelegem...?

Intelegerea la un nivel prea adanc imi pare imposibila, afirmatie ce aduce cu sine parere de rau.

E insa necesara?

Particular, vad nevoia de a fi inteles ca provenind din slabiciune. Alteori o vad ca o parte din om.

E doar o alta dovada de imaturitate(ce se distruge) sau ea apare, avand caracter indiscriminant, in oricine?

De ce fel e gradul de maturitate dupa care nevoia de mai sus ar disparea?

Intrebari, intrebari, intrebari...

...nici macar nu stiu daca sunt bune... sau puse bine.


Am tot pus muzica trista, nu? (Sau care intristeaza)
De obicei merge inca una.

Luna Amara - Lume Oarba

Luna Amara - Toti la fel

(Sau doua, una pentru cum m-am simtit si alta, care poate e in tema)

Nu vad postul asta ca fiind calitativ... sau prea calitativ. Trebuia sa pun totusi ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare în ultimul an