Regie

"Ia ziceti, aveti prietena?"

Urmat de aceeasi intrebare pentru fiecare dintre persoanele din grupul asezat pe o banca, cu Dambovita in spate.

Eram la geam. Era tarziu. Dedicatia care a urmat a fost amuzanta. Bajatu canta bine. Si cu vocea si la chitara.

In rest, Margineanu, Vama, ceva cu "sunt un vagabond" si "iar acuma viata amara, platesc pensie-alimentara".

Simt ca sunt in regie in sfarsit. Mi se pare asa... frumos. O frumusete care iese "la lumina" doar noaptea, tarziu, cand uiti de altele.

Sau ei uita. Sau eu cred ca ei uita.
In final, nu conteaza. Se distreaza prea bine tipii (si tipa).

Cantecele nu-s foarte vesele. Asa mi se pare mai potrivit oricum.

Ceva in rusa, dupa care "Daca ploaia s-ar opri".

Ma fac sa ma simt trist si imi aduc regrete. Nu e asa suparator insa. De data asta, e dulce-amar.

Postarea asta devine mai mult un mini-jurnal de pandit oamenii de la geam. Sa continui? Ei continua, "ma ucide ea". Ii iese bine.

Ar trebui sa inchid geamul si sa ma culc. Ma fac sa cred (eu pe mine) ca imi pierd (sau ca am pierdut) prea multe sanse ca sa mai conteze (sau ca sa mai contez).

"Si de-o fi si eu sa mor".
Murdar si lipicios e gandul la sinucidere. Apare insa invariabil in momente ca asta. Trece, dar amplifica negativ emotiile si gandurile inainte de care s-a dus.

"Multi spun ca..."

Pe langa invatat pentru restante (heyyyy), la vara vreau sa invat odata sa zdrangan chitara.
Probabil ca m-ar face sa ma simt mai bine.

Asa cum probabil ma face mersul la sala. Estetic vorbind, mi se pare ca arat mai bine. Apreciez mai mult si corpul uman (presupun), ca idee legata de "dezgustul" pe care uneori afirm ca mi-l induce.

Ce varsta au astia si ce treaba au cu comunismul?
"Mai bine golan decat activist" hmmmda

Cred ca o sa inchei pur si simplu.

"Dororororo" sau cum zic ei. "Locuinta mea de vara" si altele.

S-a dus si dormitul pe ziua de azi. Stau aici, la geam, de ceva timp deja. E 4, deci o ora? Nici nu mai stiu.

Cert e ca sunt rupt. La fel de cert e ca de data asta nu vreau sa dorm mai tare ca in alte dati.

Sa las si un cantecel?

Luna Amara - Rosu Aprins (ca tot e pusa pe raftul stampilat cu "la foc de tabara", heh)

Luna Amara - Lume Oarba (ca tre sa pun ceva si pentru mine, nu doar ce le place cercetasilor)

Da, astea sunt referinte. Probabil ca nu o sa fie citite de cui sunt adresate. 
Ideea e ca am inteles acum la ce se referea.

Cercetasi, huh?

PS: daca reusesti sa asculti al doilea cantec pana la sfarsit e posibil chiar sa iti placa. Cine stie?
(PS adresat cuiva anume? Nu, nu am cui. Mai mult mie. Eu nu am reusit sa ascult melodia si sa imi placa decat dupa ce m-am fortat sa o ascult pana la capat)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare în ultimul an