Toropit

Mi se pare mai intregit sa dau inteles gandurilor si simtamintelor prin muzica. Natural, ma gandesc la cantece pe care le sugerez aici.

Dar acum?
Ce asculti vara?
Ce se potriveste cand te arde soarele?
O sa tin probabil postul asta mai familial.

Vreau prea tare sa injur si daca scriu formal nu se vede.

Transpir. Transpir cand stau. Urasc vara.
Urasc caldura. Ma simt descoperit vara...si probabil mai anxios decat oricand.

Tot da o stare de innabusela. Mai ales in Bucuresti. Multa lume peste tot.

Vara sunt obosit. Caldura ma lasa moale si fara chef. Nu simt ca pot sa fac nimic. Nu simt ca vreau sa fac nimic. Vreau doar sa treaca.

Deci, ce asculti vara?

Normal ca sunt si momente bune, ca de fiecare data. Doar ca natura nu tine cu mine vara.

Muse - Map of the problematique? (Muse?)
Cheloo?
Alternosfera? (Asta vara?)
August burns red?
Soad?

Ceva fericit?
Ceva trist?
Ceva clasic?
Complex? Simplu? 
Care e starea pe care o am?

Toropeala pare ca nu imi da multe de ales. Mai degraba, nu ma simt in stare sa aleg ceva.

E un sentiment iritant si ma toceste (frust, ha-ha). Am deci cum sa trec peste sau ramane tot la dispozitia alcatuirii mele naturale?

Bleach.

Trebuie sa largesc orizonturile muzicale iar. Am ascultat aproape tot de la trupele uzuale de prea multe ori. Inca le gasesc interesante, dar tot parca simt ca imi trebuie altceva.

Imi place Tom Waits...da l-as asculta?

Tom waits - the part you throw away

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare în ultimul an