Gânduri de început și o poezioară

O prostioară de poezie, comparată cu cea de dinainte. Însă e și ea o poezie și are și ea ceva de spus, chiar dacă e foarte similar cu prima. E puțin mai specifică.

Mă gândesc dacă să reiau partea de jurnal a blogului, sub o pecete puțin diferită față de cum am obișnuit: cea a unui îndreptar propriu-zis. Descrieri ale greutăților și reușitelor mele.

Până atunci... și până la formarea unor postări săptămânale... rămâne să mă gândesc la formă. Cred că ar fi o încercare elegantă dacă aș reuși să aleg câteva idei pe care le-am avut, împreună cu ce am mai făcut. Nu vreau să compar, dar un "Jurnal de idei" am citit si mi-a plăcut. Al meu ar fi doar puțintel mai "pământesc". Experiență mai concretă.

Îmi place ideea, e ca o muncă pentru mine.


Și acum poezia:



Undeva


Eram amândoi o noapte de vară
cu Mare vârtej
și Lună năvală.
Portocaliu luminai
o flamă de primăvară.

Undeva,
era un tablou
Îmi amintesc că pictam...
nu mai știu
Legat de mâini cu o sfoară.

Ceva
Aveam și la ochi
ca niște mâini de fată.
Doar
Dintr-un moment vreau să fiu:
când ne-am văzut prima dată.




Poveste amuzantă: când aplic etichetele postării și aleg "poezie", îmi pune automat și eticheta de "regăsire". E doar fiindcă apăs pe amândouă odată de pe telefon, dar m-a făcut să zâmbesc. :) În viitor nu vor fi mereu alăturate, nu mereu scriu ca să mă regăsesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare în ultimul an