shadow work

 

Shadow work



Ace intră secvențial, unul după altul, parcă deplasate de pistoni

Când vrei să crești nimic mai puțin agresiv decât mașina de cusut

Dintre oamenii-fiare și dinți de zeu

am răzbit organic, mândru

răzbunarea din dragoste e cea mai frumoasă formă de iubire,

câinele care mușcă mâna ne fascinează

ura îmi întinde noaptea ca o hiperplazie


Obișnuiam să îmi las pumnii moi fix înainte de impact

și nu e aici nicio fetișizare sexuală

Sunt doar vestigii ale încrederii de sine făcută franjuri,

Sunt lacrimi pe o stofă empatică

Toate trântite pe masa de cusut.


Vreau vise mecanice,

(am antebrațele din stofă groasă)

Vreau,

un spațiu sacru mecanicist

unde să pot să îmi întind toate pânzele,

(șterge-mi sudoarea cu o cârpă plină de ulei)



te aștept ca pe un antiumanism

așa cum aștept dualitatea genetică

- dintre cyborg și zeiță

metafizica deviantă e cea mai atractivă formă de gândire,

O gust ca pe o umbră a ceea ce vreau

O îmbrac ca pe o cămașă ținută în bolduri



stau în microagresivitatea obișnuită,

unii își colorează unghiile în negru,

Pot să descriu toată cultura alt în 2 cuvinte

Lumea e un angrenaj murdar cu dumnezeu în mijloc,

Mă uit la el cu dinții strânși și o cârpă



pielea mi-e mărturie haotică

a măsurii cilindreei interne



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare în ultimul an