Noctambula a treia

o încercare de poezie pentru atelierul de poezie nocturn visceral



Noctambula a treia



mă trezesc cu un vis în plus:

pământ bătătorit pe hipodrom,

în ziua de toamnă în care am început să frecventez dendrarii

...visam un August perpetuu, în care

merg cu o noapte pe-o parte,

și pe cealaltă ca-ntr-o fereastră,

(am inima trecută gratii)

trece

un zâmbet furișat ca o îndrăgostită



Îmi e frică de insecte, îmi e frică de orice nu are

Corzi nervoase ascuțite

Spatele drept, empatie, convingeri împletite...

urme lăsate

roșul tău visat febril



mai visam să fiu zidar.

mă interesau colțurile,

cetățile sub iarnă, 

noroc mocnit sub var.


Nu mai contează ce visam

Trecutul are locul lui glorios

O amintire neapreciată e încinsă

ca un bolnav de tifos,


cu îngustări, speranțe,

cu noaptea rece pe pe poncho,

prinsă într-o nestrângere

de o mână ce se vrea nedezlegată



Destule cuvinte


asfaltul se relaxează, aburii lui sunt căldura mâinii dentistei,

sunt căldura pe care ea o simte pe mână,

ne mângâie grijuliu

plutește o ceață,

cu prelungirile ne bate ușor în geam,

plăcut, invitant, juvenil

sardonic 


Eminescu îmi zâmbește jupiterian de pe o reclamă

a beții și ființă

Ca un vin călduț,

Ca un august


la sfârșit


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare în ultimul an