Copil

"Sunt  copil."

Da, stiu asta.


As merge pana in panzele albe pentru ceva in care cred.

E mai bine sa nu cred nimic.

ah... cum am putut sa uit
doare
doare sa simti, sa crezi, "sa fii sigur"

mai ales sa fii sigur... dar stiu sigur nu mai exista pentru mine

ce nu doare?
nu stiu... cum as putea sa zic acum?

Ce imi trebuie de la voi? De la lume?
Nu imi trebuie nimic... nu cred nimic... si ce vreau...? Ce vreau nu am cum sa stiu in asa o situatie


Si da, imi pare rau... atat de rau...


Privesc:
...Doar gri
Si nu simt nimic

Dar: doare si
Inchid ochii
Un gand...

...doar eu



Luna Amara - Oameni Noi



Si pare ca mi-am uitat rostul de aproape un an incoace. Sunt copil, pana la urma.

Nu vreau sa mai fiu copil
Vreau sa fiu singur
Cum trebuie, cum merit
Sa inec lumea in lacrimi fara ca nimeni sa stie
Din mine sa nu ramana nimic

nu exist pentru nimeni si nimic, e doar un fapt
asa ca am sa ma uit spre cer in timp ce ma caiesc...
nu e de ales


oamenii slabi accepta adevarul biologic si merg inainte

eu nu vreau sa accept nimic... in afara de solitudine



si sa te gandesti...
ca am acceptat crezut
crezut acceptat
o data
odata
un stiu sigur



Cea mai mare frica imi sunt eu
nu va uitati inapoi
nu va uitati inspre mine
nu va ajuta cu nimic

sunt doar un sfant ratat
care s-a intins pe asfalt
treceti. nu e nimic aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare în ultimul an